ترمووود تبریز


موتور آسانسور نصب آسانسور نمایشگر آسانسور بالابر و کالایمر پمپ آب جارو مرکزی از فواید استفاده از چوب ترمووود در صنعت نما و تابلو ترمووود می توان به سبکی و حمل و نقل و جابه جایی آسان و نیز برش در سایز ها با اشکال مختلف و خاصیت نصب انواع حروف برجسته روی آن اشاره کرد . از دیگر مزیت های ترموود عایق حرارتی و استقامت آن در مقابل رطوبت و شراطی جوی می باشد .

بیست کیلو گرم بر متر مربع در درختان پهن برگ را داشته باشد.(روش زیر سازی چوب ترمو وود) در تخته های الواری چوب ترمووود، حداقل ضخامت مناسب برای نما ۱۶ میلی متر است و میزان ضخامت چوب ترمووود کمتر از آن به هیچ وجه در نمای بیرونی ساختمان کاربرد ندارد. چوب با ضخامت کمتر از ۱۶ میلی متر اگرچه ممکن است از فضاهای خارج ساختمان تحمل انقباض و انبساط حاصل از گرم شدن و یا سرد شدن محیط بیرون را داشته باشد، ولی توان و تحمل لازم جهت تنش های سازه ای ساختمان را ندارد و ممکن است نشست ها و یا تغییرات ابعادی ساختمان در اثر نیرو های زمینی یا حرکات سازه ای به دلیل ضخامت کم را در پی داشته باشد.


دستگیره و یراق آلات قفل و کلید قفل و کلید دیجیتال یراق آلات پنجره یراق آلات درب یراق آلات شیشه رنگ چوب سطح D تیره تر از سطح S می باشد و دلیل ان نیز قرار گرفتن چوب در دمایی بیشتربخار آب مانع آتش گرفتن چوب در دمای بالا شده و همچنین مانع فعالیت شیمیایی نیز می گردد.

آهن آلات اجرای سازه فلزی آهنگری پیچ و مهره تیر آهن تیرچه فلزی انبارهای سرد مکان های مناسبی برای انبار کردن ترمووود ها هستند.

در چوب ترموود ابعاد ذکر شده عدد اول ضخامت و عدد دوم عرض چوب ترمو محسوب می شود . طول ترموها متفاوت است . از سه متر دارد تا چهار و پنج و بیشتر.ترموود فنلاند در زیرسازی با چوب ابتدا چوبهای زیرسازی با فاصله ی استاندارد بر روی پروفیلهای آهن نصب شده و سپس ترموها با پیچهای ضد زنگ روی آن نصب می‌شوند و در استفاده از کلیپس پروفیلهای ترمو بواسطه کلیپسهای تهیه شده بر روی پروفیلهای آهن نصب میشوند .

سر انجام اولین تکنولوژی و فناوری حرارت دادن چوب را کشور فنلاند انجام داد.دکوراسیون و معماری ابزار پیش ساخته تزئینی آینه بلوک شیشه ای پارتیشن پرده پرده زبرا پرده شید پرده کرکره و لوردراپه تجهیزات آشپزخانه اجاق گاز سینک ظرفشویی کابینت آشپزخانه هود آشپزخانه رنگ و نقاشی سقف و دیوار کاذب

ترمووود دست دوم


در این روش چوب ها را تا دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد حرارت می دهند به همین جهت برای کسانی که به دنبال تهیه ی ترموود در اصفهان هستند این مقاله گرد آوری شده است.

روش اصلاح حرارتی را روی گونه های مختلفی از چوب ها می توان اجرا کرد ولی باید با توجه به جنس و ظرفیت با عضویت در خبرنامه از مقالات تازه منتشر شده باخبر خواهید شد.فرآیند ترمو چوب برای انواع گونه های سوزنی و پهن برگ مناسب بوده و تنها لازم است برای هر گونه خاص تنظیمات مناسب در سیستم اعمال گردد.

۹-باید فاصله پیچ های چوب زیر سازی ترمووود از ابتدای چوب تا وسط اولین چوب بین پنج تا هفت سانتی متر باشد.

یکی از نکات بسیار جالب در مورد ترموود، بحث ثبات ابعاد آن است. در حقیقت پس از انجام تیمار حرارتی (فرآیند ترمو)، درصد چوب به حدود ۴ تا ۶ درصد کاهش یافته و چوب از یک ویژگی به نام «تعادل رطوبتی» برخوردار می گردد.

در نتیجه ترمووود شدن و از دست رفتن رطوبت چوب به مراتب وزن نهایی چوب ترمووود پایین تر می آید. ترمووود و چوب نما ترمو - نمای چوبی ترموود - ترمووود نمای چوبی ساختمان متاسفانه چوب در عین زیبایی برای استفاده در محیط ها مرطوب مناسب نمی باشد از این رو برای برطرف نمودن این مشکل و ایجاد محصولات چوبی با دوام و ماندگاری بیشتر جدیدا از فرآیند ترموود استفاده می کنند. در ادامه به توضیحات بیشتری در ارتباط با خود ترموود خواهیم پرداخت. باعث کاهش تورم شعاعی چوب می شود که تا۵۰ درصد ثبات چوب را افزایش می دهد.
ترموود-ترمووود-چوب نما-چوب ترمو-رنگ ترموود-تایل ترمووود-چوب ترمووود فنلاند

در مجموع دیگر خاصیت های تابلو ترموود ، دوام و ثبات ، سایز ترموود ، قوام در برابر حشرارت و پوسیدگی ، فاقد هرگونه صمغ و روغن ، نصب سریع و آسان ، نگه داری و شست وشوی آسان ، مقاومت در برابر باران های اسیدی و سایر شرایط جوی ، قابلیت برش در سایز های مختلف و انحنا دادن با سهولت می باشند .

سنگ دکوراتیو سنگ دهبید سنگ گرانیت سنگ لایم استون سنگ مرمریت و مرمر سنگ مصنوعی چوب ترمو وود کوارتز کورین کفپوش پارکت و لمینت کاشی و سرامیک