Tags. Illustrator · بلوز حریر گلدار | فروشگاه اینترنتی لباس Illustrator … آنلاین جدیدترین مدل بلوز و شومیز بلند و کوتاه زنانه … بلوز حریر گلدار | فروشگاه اینترنتی لباس | زنانه | Floral tops, Ruffle … موضوع این نوشته از دلبرانه انواع و اقسام مدل تونیک است . حریر که میتواند در مهمانی های غیر رسمی زنانه هم پوشیده شود. خانگی ، گل گلی ها گزینه های فوق العاده ای برای تهیه تونیک های دخترانه هستند . 20 فوریه 2018 … مدل شومیز حریر، یکی از جست و جوهای خانم هاست. حریر ساده و شومیز حریر گلدار تولید میشود، به راحتی با مدلهای … جدید برای شما آماده کرده ایم. فصل بهار و تابستان بسیار مناسب می باشند. … مدل شومیز گلدار مجلسی 2019 زنانه.

تونیک مجلسی لمه، گیپور، حریر و مخمل سایز بزرگ زنانه و دخترانه شیک و جدید مد سال، یکی از زیباترین لباس ها می باشد که افراد سایز بزرگ می توانند برای دورهمی ها و مجالس کوچک همراه با ساق زنانه از آن استفاده کنند که در انواع مجلسی و اسپرت بوده و چون افراد در این لباس احساس راحتی دارند از لباس های پرطرفدار می باشد که در این تونیک از لمه بوده که برای قسمت رویی از حریر استفاده شده که در مدل یقه گرد می باشد . رویی حریر آن در قسمت جلو به صورت هشت باز بوده و در مدل کلوش تا پشت می رود و آستین های لباس نیز از حریر می باشد که به صورت نیمه بلند بوده و کمی گشاد می باشد. این تونیک را با شلوار تنگ می توان استفاده کرد که با کفش نیمه بلند مجلسی و کت زنانه ست زیبایی می باشد و می تواند در رنگ های تیره شیکی مثل سرمه ای، زرشکی، سیبز تیره و … 

لباس های تونیک زنانه معمولا کمی گشاد و لخت می باشند که این امر سبب می شود که این لباس راحت بوده و طرفداران زیادی را داشته باشد. تونیک مجلسی سایز بزرگ گیپور، لمه پوشیده و پولکی دخترانه و زنانه مخمل از زیباترین لباس برای مجالس مختلف می باشد. در این مدل که تونیک در رنگ مشکی می باشد در قسمت سینه دارای یک برش بوده که یک پیلی بزرگ در آن قسمت بوده که سبب گشادی لباس شده است. یقه لباس به صورت گرد می باشد که از یقه تا قسمت سینه دارای برش بوده که به صورت باز بوده و دارای دکمه می باشد.

بلندی پشت این لباس از جلو بیشتر بوده و زیبا دیده می شود. تونیک ها در انواع تونیک های مجلسی و تونیک های اسپرت موجود می باشد که متناسب با اندام افراد انتخاب می شود. برای فصل تابستان استفاده از لباس های نازک و دارای پارچه های نرم و لطیف بسیار مناسب می باشد و زیبا دیده می شود. تونیک مجلسی حریر پوشیده و پولکی زنانه و گیپور شیک می تواند در مدل های متنوعی باشد.

در این مدل که از حریر زرشکی استفاده شده دارای یقه هفت بوده و در قسمت جلو دارای یک پیلی در وسط جلو می باشد و دارای آستین های بلند می باشد. در قسمت پشت که بلندی آن از جلو بیشتر می باشد، از گیپور زرشکی استفاده شده که زیر این گیپور حریر بوده که گیپور به صورت هشت از کمر باز می باشد . در خرید لباس های مجلسی باید این نکته را در نظر گرفت که در تن برازنده دیده شود.

یکی از متنوع ترین و راحت ترین لباسهای زمستانی کمد لباس، تونیک است. بی اغراق میتوان گفت این مدل پوشش را میتوان با تمام لباسهای دیگر ست کرد و برای هر خانم مدرنی، یک لباس راحتی مناسب محسوب میشود. میتوانید این سبک لباس را همرنگ با لباسهای دیگرتان انتخاب کنید یا آن را با لباسهای دیگر هماهنگ کنید. اگر در زمره افراد شیک پوش هستید، نکاتی که در ادامه به شما ارائه میدهیم میتواند به شما ظاهری عالی بدهد.

اگر میخواهید پایین تنه تان را هم بپوشانید، میتوانید لباس بلند انتخاب کنید. اگر اندام شما مستطیلی است، بدون تعارف باید بگوییم که پیدا کردن لباسی که در آن شما را تحسین کنند، دشوار است. زیرا هم لازم است که منحنیهای طبیعی بدن را روی لباس ایجاد کنیم و هم انجام این کار برای اندام مستطیلی ضروری نیست. میتوانید مدلهایی که در قسمت کمر چسبان هستند را انتخاب کنید. اگر استخوان بندی شما ریز است، توجه داشته باشید که لباسهای بلند برای شما مناسب نیستند.

یکی از ساده ­ترین پوشش­ها برای لایه بندی در زمستان، تونیک است. می­توانید یک ژاکت کشباف بلند یا ژاکت نیم تنه یا یقه پوش را امتحان کنید یا اگر حس می­کنید که حس ماجراجویی بیش از حدی در درونتان دارید، می­توانید آن را با کت چرمی یا جلیقه بپوشید. برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد، لازم نیست که خود را منحصر به لباس کنید. می­توانید از لوازم جانبی مانند روسری بلند، کمربند، گردنبند یا آویزهای بلند استفاده کنید و به لباس، عمق و بعد دید بهتری بدهید.