خرید پودر ماهی ارزان و به صرفه را میتوان از مراکز گوناگونی انجام داد. در ‌تهران، بازارهای مختلفی وجود دارند که عرضه کننده گونه های طعام دامی هستند. در این بازارها می توان فروشندگانی را پیدا کرد که پودر ماهی را هم به قیمت مناسب به فروش می‌رسانند. می‌توانیم از آن ها با کیفیت ترین پودر ماهی را خریداری کنیم.

اما برای خرید پودر ماهی مقرون به صرفه، می بایست مقدار بیشتری پودر ماهی را به صورت عمده خریداری کرد . همانطور که می‌دانید، بیشتر این پرورش دهندگان حیوانات گوشتی می‌باشند که مشتری ثابت پودر ماهی به شمار می روند. آنها هم برای این که بتوانند مخارج خود را کاهش دهند، به طور عمده اقدام به خرید پودر ماهی می کنند. این کار منجربه کاهش قیمت پودر ماهی نیز می‌گردد .

انواع پودر ماهی ارزان قیمت

یکی‌از موضوعاتی که درباره انواع پودر ماهی اهمیت زیادی دارد، ارزان بودن این محصول می باشد. بنابراین اکثر اوقات متقاضی ها پیرو راهکاری برای خرید پودر ماهی ارزان قیمت از مجموعه های تخصصی دارند.

با توجه به اعلام قیمت روز انواع پودر ماهی در بازار ایران به وسیله مجموعه های تخصصی، می توان شاهد حجم زیادی خرید پودر ماهی از مشتریان بود. این موضوع کمک زیادی به تقاضاکنندگان کرده و باکیفیت ترین محصول ها را با قیمت خوب خریداری خواهند کرد. از این رو مرغوبیت و کیفیت در رابطه با آن‌ها بسیار مهم و اساسی بوده و بهتر می باشد از مجموعه های تخصصی و معتبر اقدام به خرید پودر ماهی نمایند .

قیمت روز پودر ماهی درجه یک در کارخانجات کشور

قیمت روز پودر ماهی درجه یک در تولیدی های سراسر کشور، بستگی به کیفیت آن دارد. کیفیت را می توان با ارزیابی پودر ماهی به دست آورد. بدین معنا که هر چه پودر دارای ویتامین ها و مواد معدنی موثر بیشتری باشد، از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. بیشتر تولیدی ها بر پایه ی همین فاکتور میباشد که محصول های خود را قیمت گذاری می کنند.  و همچنین مشتریان نیز بر این اساس اقدام به خرید پودر ماهی می کنند.

پودر ماهی برای طیور و بقیه حیوانات پرورشی گوشتی به کار برده می‌شود. کارخانه پودر ماهی می‌کوشد تا با کیفیت ترین و بهترین نوع محصولش را وارد بازار نماید. این گونه هم مشتریان بیشتری را راضی نگه می‌دارد و هم این که خرید پودر ماهی  افزایش پیدا می کند. از نمایندگی شرکتهای تولیدکننده در بازار هم می توان قیمت روز را جویا شد.

البته به‌این نکته باید اشاره شود که قیمت تولیدی ها بیشتر برای خریدارانی که قصد خرید پودر ماهی به صورت عمده را دارند  با نرخ جزئی آن در بازار اندکی تفاوت دارد و برای آن ها بسیار مناسب می باشد.

فروشندگان پودر ماهی مرغوب به قیمت روز، محصولات موجود در مغازه خود را از کارخانه پودر ماهی که محصول های مرغوب را تولید می نماید و بعداز ارزیابی پودر ماهی به بازار عرضه می کند، تهیه کرده و بعد از آن در دسترس مشتری ها قرار می‌دهند. مشتری ها نیز با آگاهی از قیمت روز اقدام به خرید پودر ماهی می کنند.

اطلاع از قیمت روز محصول ها هم به منفعت مشتری ها و هم به سود فروشنده ها است. چون از این روش آن‌ها میتوانند فروش و خرید پودر ماهی را به درستی و با قیمت حقیقی محصول انجام دهند.

نگاهی به قیمت جهانی پودر ماهی

هزینه تولید پودر ماهی با استانداردی شامل ۶۵٪ پروتئین از سال ۲۰۰۰ میلادی تا به امروز از ۳۸۵ دلار تا در حدود ۶۰۰ دلار برای یک تن پودر ماهی در حال نوسان بوده است . این قیمت چیزی حدود ۲ تا ۳ برابر قیمت پودر سویا می باشد.

با افزایش تقاضا برای خرید پودر ماهی ، چرا‌که مردم در کشورهای پیشرفته در حال تغییر‌و تحول عادت های غذایی از گوشت قرمز به سمت دیگر منابع پروتئینی می باشند، تقاضا برای خرید پودر ماهی نیز بشدت افزایش یافته است . این افزایش تقاضا باعث شده که نیاز به فروش پودر ماهی بیشتر گردد .

روش خرید پودر ماهی از شرکت آراد پودر

پیشنهاد می شود حتما از پودر ماهی استفاده فرمائید چون فواید چشمگیری در پرورش دام و طیور و آبزیان دارد. ما پودر ماهی را در انواع مختلف و در شهر های متعدد به فروش می‌رسانیم که قیمت های متفاوتی دارند برای همین هر انباری که در مجاورت شهر شما باشد ما از آن شهر برای شما مراحل خرید پودر ماهی انتخابیتان را انجام خواهیم داد، از شهر های چابهار ، مشهد و تهران آماده خدمت رسانی در زمینه فروش پودر ماهی هستیم. شرکت آراد پودر با هدف برد-برد سعی خود را می کند تا برترین خدمات و تولیدات را در زمینه غذا دام و طیور و آبزیان برای شما مشتریان عزیز ارائه نماید. مشتریان عزیز در کانال تلگرامی ما عضو شوید تا از موجودی ها آگاه شوید. کل موجودی های ما روزانه از طریق تلگرام شرکت اطلاع رسانی می‌گردد و سپس شما به راحتی قادر به خرید پودر ماهی موردنظرتان خواهید شد.

پودر ماهی از ضایعات ماهی های دریایی مثل مار ماهی ، کوسه ماهی ،شیرماهی و … به دست می‌آید.شرکت آراد پودر در مسئله فروش پودر ماهی فعال است و خریداران پودر ماهی در چندین ماه اخیر زیاد بوده به همین خاطر ما مراحل خرید پودر ماهی انتخاب شده را از نزدیک ترین نمایندگی به شهر شما بارگیری و ارسال می‌کنیم. مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کنیم برای تامین پروتئین مایحتاج دام و طیور و آبزیانتان حتما از پودر ماهی استفاده نمائید.

عوامل تاثیرگذار برقیمت پودر ماهی در بازار

قیمت پودر ماهی با انواع متفاوت از بهترین تا بی کیفیت ترین پودر را می توان از نمایندگی های کارخانجات در شهرهای متعدد کشور حضوری جستجو کرد و یا این که بسیاری برای راحت تر بودن و کمتر صرف کردن وقت از سایت های معتبر و به روز رسانی شده قیمت های روز را بررسی می کنند، زیرا توسط شرکت های تخصصی خرید پودر ماهی انجام می گردد.

در بازار کشور ایران قیمت پودر ماهی براساس شاخصه های خاص زیر تعیین می‌گردد:

  • برند
  • مرغوبیت پودر ماهی
  • ترکیبات
  • تاثیرات
  • کیفیت پودرماهی
  • صنعتی بودن

برهمین اساس خریداران عمده قبل از انجام سفارش و خرید پودر ماهی با انواع مختلف، آن‌ها را مورد بررسی قرار می دهند تا بتوانند جنس با کیفیت تر  و بهتر با قیمت مناسب تری را تهیه و به بازار عرضه کنند.

بررسی قیمت پودر ماهی جنوب

پودر ماهی در جنوب ایران با بالاترین استانداردها تولید می‌گردد. این محصولات مزیت های لازم را داشته و می شود به راحتی از نمایندگی های عرضه کننده خرید پودر ماهی را انجام داد.

باکیفیت بودن پودر ماهی جنوب باعث شده محبوبیت زیادی کسب کند و خریداران حجم زیادی از آنها‌را آن طور که می بایست تهیه کنند.

در کشور‌ایران اعلام قیمت روز انواع پودر ماهی را شرکت های گوناگون اعلام داشته و توانسته اند محصولاتی درجه یک و مرغوب را در دست مشتریان خود قرار دهند. از این رو هم قیمت و هم کیفیت پودر ماهی از سوی مصرف کننده ها مورد توجه میباشد و سپس اقدام به خرید پودر ماهی می کنند .

لیست قیمت پودر ماهی طعام دام وارداتی

انواع پودر ماهی و خوراک دام به طور وارداتی به کشور وارد می‌شود که از قیمت و کیفیت متفاوتی برخوردار است.پودر ماهی به جهت داشتن پروتئین تحت عنوان بهترین منبع تغذیه شناخته شده‌است که‌این فرآورده برای تغذیه طیور استفاده می‌گردد.برای افزایش وزن جوجه ها بهترین خوراک پودر ماهی است که‌این فرآورده جایگزین کنجاله ذرت و سویا می باشد.خوراک لازم برای دام، گندم و غلات می‌باشد که از لحاظ میزان پروتئین و فیبر ضعیف است و با ترکیب دیگر علوف مواد لازم بدن دام تأمین می‌گردد.

شما می‌توانید لیست قیمت پودر ماهی و خوراک دام را به طور اینترنتی از سایت های گوناگون دریافت فرمائید و سپس اقدام به خرید پودر ماهی نمایید.

 

لطفا جهت خرید محصول کلیک کنید

 

نشانی دفتر مرکزی : تهران ، فلکه اول تهرانپارس ، خیابان امیری طائمه ، پلاک نود و هشت ، واحد شش

نشانی کارخانه : تهران ، شهرک صنعتی خاوران ، سایت فن آوران

پست الکترونیک : info@podremahi.ir