هر آنچه که باید در مورد اجرای سقف شیروانی در منطقه دماوند بدانیم؟

همانطور که می دانید امروزه ویلاهای زیادی جهت گذراندن زمان تعطیلات و همچنین برای اقامت گردشگران که البته بیشتر در مناطق خوش آب و هوا و منطقی که دارای بارندگی زیاد هستند مانند شمال کشور و منطقه ی لواسانات و دماوند ساخته می شوند.

 
اجرا سقف ویلا در دماوند
 

 همانطور که در بالا اشاره کردیم این ویلا ها بیشتر در مناطق ساخته می شوند که دارای بارش  برف و باران زیاد هستند بنابراین سقف این ویلاها باید با سایر ساختمان های مناطق دیگر متفاوت باشند به گونه ای که بارش زیاد برف برروی سقف باعث سنگینی سقف و ایجاد خسارت ناشی از آن نشود. از این رو برای جلوگیری از بروز این چنین حوادث و خساراتی طراحان از سقف های شیبدار شیروانی برای سقف های ویلاها استفاده می کنند.

اجرای سقف ویلا در دماوند

اجرای سقف های شیروانی در دسته سقف های شیبدار قرار دارند و به هر گونه ای طراحی شده اند که در هنگام بارش برف و باران به دلیل زاویه شیبی که در آنها وجود دارد برف از روی سقف به طرف پایین سرخورده و در نهایت بر روی زمین می ریزد و این مضوع از نشستن برف ایجاد سنگینی برروی سقف جلوگیری می کند. و مانع تخریف و ایجاد خسارت اجرای سقف شیروانی یا ویلا؟

 اجرای سقف ویلا در دماوند

طراحان و سازندگان اجرای سقف شیروانی ویلاها این سقف های شیروانی که نوعی سقف شیبدار هستند را برای ساخت ویلاها مناسب می دانند.