در تلویزیون Samsung سری 7 مدل 2021 از تکنیکMotion Xcelerator استفاده شده است تا شاهد چنین رویدادهای ناخوشایندی نباشید. تکنیک نام برده، از مجموعه ای فریم بهره مند است تا در صورت کمبود فریم یا ایجاد خرابی در فریم های اصلی، آن ها را جایگزین کند و بدین شیوه از قطع شدن و پرش تصویر جلوگیری کند. در نتیجه، ویدیوهایی صاف و روان را در نمایشگر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7100 نظاره گر خواهید بود. تلویزیون سامسونگ یکی از بهترین و دارای بالاترین رتبه تلویزیون های موجود در بازار است. سازندگان و تولیدکنندگان مدل های مختلف این برند سعی می کنند تا با استفاده از جدیدترین فناوری ها رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب کنند.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

تلویزیون سامسونگ 75AU7100 با برخوردار بودن از یک سری قابلیت ها دارای کیفیت صوتی عالی و دلنشین می باشد. بافناوری دالبی دیجیتال پلاسصدایی با کیفیت نهایی، فوق العاده و همه جانبه را تجربه کنید همچنین دارای قابلیت دالبی اتموس می باشد که این قابلیت به صدایی رسا، فراگیر و در عین حال گوش نواز کمک می کند و آن را برای کاربران به ارمغان می آورد. البته نا گفته نماند که با برخوردار بودن تلویزیون سری 7 سامسونگ از فناوریQ-Symphony Lite، هنگامی که ساندبار را به نمایشگر وصل می کنید نوعی هماهنگی و صدایی فراگیر را به گوش کاربران می رساند.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU7100 از جمله نمایشگرهای تولیدی سری 7 در سال 2021 می باشد که به گفته ی سامسونگ یکی از خوش ساخت ترین محصولات تولیدی خود است. این تلویزیون با بدنه ی باریک و ظریفی که دارد در هر محیطی قرار بگیرد، می درخشد و نمای آن را مدرن تر می کند. پایه های شاخه ای در دو طرف تلویزیون مستحکم بودن آن را در جای خود تضمین می کند.

مشخصات تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU7100 جدید 2021

از قابلیت‌هایی که در ارائه یک بازی عالی در تلویزیون 75AU7100 کمک می‌کند Motion Xcelerator نام دارد. این قابلیت در صحنه‌های سریع بازی از افت کیفیت تصویر جلوگیری می‌کند و وضوح عالی بازی را حفظ می‌کند تا جزئیات بازی را از دست ندهید. به طور کلی Motion Xcelerator از طریق الگوریتم‌های سرعت سامسونگ قادر به پیشبینی فریم‌های بازی است و تصویر بازی را بدون تأخیر با تلویزیون هماهنگ می‌کند.

فناوری دیگر مورد استفاده در این تلویزیون Samsung TV Plus است که به شما امکان می دهد بدون نصب یا اتصال دستگاه های خارجی به برنامه های سرگرمی دسترسی داشته باشید و از آنها لذت ببرید. برای مشاهده جزئیات بیشتر در تصویر روی صفحه ، باید کنتراست تصاویر را افزایش دهید ، یا به عبارت دیگر می توان گفت که هرچه کنتراست تصاویر نمایش داده شده در خروجی بیشتر باشد ، جزئیات بیشتری در مورد تصویر وجود دارد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد تلویزیون سامسونگ ۵۵tu8500 

از فناوری کوانتوم HDR برای افزایش بیشتر فضای داخلی تصویر استفاده شده است که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند و این فناوری می تواند فضای داخلی تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون ، کنتراست تصاویر و رنگ ها را تا حد زیادی بهبود بخشد. رنگهایی وجود دارند که می توانند نمایش داده شود بسیار خوب پنل مورد استفاده در تلویزیون 55Q70A سامسونگ VA است که می تواند زاویه دید بسیار وسیعی را به کاربر ارائه دهد. برای رابط کاربری ، تلویزیون 55 اینچی سامسونگ Q70A همچنین از سیستم عامل Tizen استفاده می کند که می تواند ویژگی های کاربری منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار دهد. این مدل نیز بسیار خوب ساخته شده است که با هر نوع الگوی خانه متناسب است و به راحتی بر روی دیوار نصب می شود.

بنابراین ، سازندگان و تولیدکنندگان تلویزیون سامسونگ 75AU7100 همه در توان خود هستند تا از آخرین و بهترین فناوری برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود استفاده کنند. یکی از مهمترین فناوری هایی که برای بهبود کیفیت تصویر این مدل استفاده شده است ، استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش آن است که باعث می شود تصویر روشن تر و رنگ بیشتری نشان داده شود.

تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7100 برای بهبود کیفیت تصویر از پردازنده ای قدرتمند به نام پردازنده Crystal 4K استفاده می کند که می تواند محتوای ویدئویی و حتی صدا را به تلویزیون منتقل کند. به عنوان مثال ، ما می توانیم پورت های USB و HDMI را مشخص کنیم ، که به شما امکان می دهد یک درایو فلش USB یا هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کرده و داخل آن را مشاهده کنید.

پردازنده کریستال 4k

، با استفاده ازبرنامه Smart Thingsمی توان تمام وسایل هوشمندی که به اینترنت اشیاء مجهز باشند را مدیریت و کنترل کرد. اکثر نمایشگر ها با نشان دادن صحنه های تاریک و روشن در یک صحنه مشکل دارند؛ HDR این مشکل را حل کرده است. با این قابلیت می توان صحنه هایی مانند دیدن ماه در آسمان یا طلوع خورشید را با جزئیات بیشتری نظاره کرد. نمایشگر بدون حد و مرز است که می تواند در نگاه اول حیرت و تعجب بیننده را بر انگیزد چرا که در نگاه اول پی به معلق بودن آن می برد که این موضوع لذت تماشا را در بیننده بیشتر می کند. تلویزیون سونی X90J سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سونی محسوب می شود.

تمامی درگاه ها و پورت های ارتباطی نمایشگر در پشت تلویزیون قرار گرفته اند تا از به وجود آمدن هر گونه بی نظمی در محیط جلوگیری شود. AU7100 مدل 55 اینچ دررنگ مشکیتولید شده که با دکوراسیون هر خانه ای ست می شود و نمای آن را مدرن می سازد. با استفاده از ویژگی 4k Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه ، کار با آن همیشه بالاترین کیفیت و سازگارترین تصاویر را در محصول به دست می آورد. همچنین ، هنگامی که تصویر از خروجی خارج می شود ، وقتی قسمتی از تصویر کنتراست زیر آن را ندارد ، با استفاده از فناوری Contrast Enhancer ، کنتراست این تصاویر تا حد بسیار مطلوبی افزایش می یابد.

فروشگاه تاس ماس یک فروشگاه جوان در جهت فروش لوازم و ملزومات خانه ، من جمله لوازم صوتی و تصویری ، لوازم آشپزخانه ، کولر و ... تلویزیون هوشمند سامسونگ شما را قادر می سازد به رایانه شخصی خود از راه دور دسترسی داشته باشید و از صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ برای انجام کارهای شخصی خود استفاده کنید .

ارزانترین قیمت برای جدیدترین و بهترین لوازم خانگی، مشاوره تخصصی، تضمین اصالت کالا، تحویل سریع، پرداخت در محل تحویل، ارائه گارانتی و امکان بازگشت کالا . این فروشگاه با داشتن شبکه وسیع توزیع و حضور کارشناسان خبره در زمینه مشاوره تخصصی خریدلوازم خانگی سعی بر آن دارد تا تجربه خریدی امن و مطمئن را برای مشتریان به ارمغان بیاورد .

یکی دیگر از تغیرات طراحی در این تلویزیون که برای جلوگیری از بهم ریختگی کابل ها ایجاد شده است مربوط به طراحی پایه ها است..طراحی پایه ها به گونه ای است که میتوان کابل ها را از میان انها عبور داد و بدین ترتیب کابل ها بسیار منظم و مرتب از پشت تلویزیون عبور خواهند کرد و شاهد به هم ریختگی در انها نخواهیم بود. اگر کاربر فیلم های اکشن یا بازی های ویدئویی را با سرعت بالا تماشا کند ، ممکن است با مشکل کیفیت پایین و تار شدن تصاویر مواجه شود. برای جلوگیری از این مشکل ، تلویزیون 75 اینچی سامسونگ AU7100 از فناوری Motion Xcelerator استفاده می کند.

وجود گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2-S2در تلویزیون سامسونگ این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به شبکه و کانال های داخلی بتوانند دسترسی پیدا کنند. یکی از جذاب ترین قابلیت های هوشمند آن، دستیارهای صوتی آن می باشند که به کاربران این فرصت را می دهند تا تلویزیون را به صورت صوتی کنترل کنند.

تنوع برنامه ها و فیلم ها در آن به میزانی زیاد است که کاربران را از صرف هزینه و وقت اضافی برای یافتن برنامه های تلویزیونی به روز بی نیاز کرده است. از این رو، خرید این تلویزیون را ژیارکالا به شدت توصیه می کند تا بتوانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد از تلویزیونی پرقابلیت بهره مند شوید. برای دریافتمشاوره ی رایگان و تخصصی خرید تلویزیون سامسونگ 75AU7100 با مشاوران ما تماس بگیرید. اتصال گوشی های همراه و کامپیوتر و لپ تاپ به تلویزیون و اشتراک محتویات درون آن ها یک سرگرمی لذت بخش است.

یعنی شما می‌توانید فیلم‌های قدیمی خود را با کیفیتی بسیار بالاتر و ترکیب رنگ زنده و پویا تماشا نمایید. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7100 از جدیدترین تلویزیون های شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2021وارد عرصه بازار جهانی شد. این تلویزیون از هر نظر کامل بوده و خیلی سریع در لیست تلویزیون های پرفروش قرار گرفته است.

همچنین با استفاده از قابلیت Smart things می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید و به برخی از تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید این تلویزیون دارای 1 عدد پورت USB و 3 عدد پورت HDMI است که برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود می توانید از کابل USB استفاده کنید. تلویزیون های هوشمندی که توسط شرکت سامسونگ تولید می شوند از جمله محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد که توانسته است طرفداران بی شماری را برای خود دست و پا کند.

یکی از مدل های که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار گردیده است و توجهات بسیاری را به خود جلب کردهتلویزیون سامسونگ 75AU7100 می‌باشد که در اندازه ها و سایزهای مختلفی طراحی گردیده است. قابلیت AirPlay 2 Apple یکی از بروز ترین ویژگی های تلویزیون هوشمند 4K سامسونگ مدل 75AU7100 به شمار می رود شما با استفاده از این ویژگی می توانید فیلم، موسیقی، عکس و حتی سرگرمی های خود را از دستگاه های Apple به تلویزیون خود منتقل کنید، و از بازتاب سریع اطلاعات گوشی خود بر روی تلویزیون لذت ببرید.

تلویزیون هوشمند 4K سامسونگ مدل 75AU7100 همچنین دارای قابلیت Dialog Enhancement برای تقویت گفتگو می باشد این ویژگی صوتی برجسته سبب بهبود صداها و افزایش کیفیت مکالمات می شود تا شما قادر باشید گفتگو ها را با جزییات بهتر و دقیق تر درک کنید. شما می توانید با خرید تلویزیون اسمارت 75 اینچ سامسونگ مدل AU7100 و بهره گیری از سیستم عامل TIZEN تجربه زندگی هوشمند و رویایی را در خانه خود تجربه کنید و دسترسی بی حد و مرز به رسانه هایی همچون، YouTube و Netflix را داشته باشید.

اگر چه این توان خروجی برای تلویزیون هایی بزرگتر از 60 اینچ زیاد مناسب نیست اما شما می توانید با خرید ساندبار مناسب در سایز های بزرگتر به توان مورد نیاز خود برسید. این تلویزیون با برخوردار بودن از یک سری قابلیت ها، دارای کیفیت صوتی عالی و دلنشین می باشد. با فناوری دالبی دیجیتال پلاس صدایی با کیفیت نهایی، فوق العاده و همه جانبه را به وجود می آورد؛ همچنین دارای قابلیت دالبی اتموس می باشد که این قابلیت به صدایی رسا، فراگیر و در عین حال گوش نواز کمک می کند و آن را برای کاربران به ارمغان می آورد.